Målsætning – Løb – Træning – Blog

stop-making-excusesHold nu kæft hvor findes der mange undskyldninger 🙂

Jeg har nu i et par uger (+ et par uger) forsøgt at finde nogle nye mål at forfølge. Mål som kan motivere mig i en grad, hvor jeg faktisk har tænkt mig, at forsøge, at nå målene.

Nu har jeg besluttet at dele min frustration med jer i første omgang, og så må vi se, hvornår jeg har nogle nye mål jeg kan kan skrive om og endnu vigtigere… hvordan er jeg kommet frem til de mål!

De tanker jeg har omkring min træning er sådan cirka følgende:

3 årigt mål om at løbe et ultraløb på 100+km, men mangler nogle kortsigtede mål, der kan hjælpe mig til at bygge min krop op til et løb på den distance. Det kræver nok meget af ens

Min krop er ikke kommet sig hundrede procent ovenpå mit første marathon endnu (eller træningen op til marathon), men forhåbentlig er tjekker min krop snart ind og melder sig klar til nye udfordringer.

Motivation og blog: 

Nu har jeg lige tilmeldt mig DHL 2015, så det kan jeg se frem til 🙂 Jeg bør næsten løbe de 5 km inkl. bakken på under 21 😉 Men nu må vi se 🙂

For at komme igang igen med at skrive indlæg, har jeg sagt ja til at assistere en af mine nye løbemakkere i hendes træning op til Berlin Marathon – Camilla er allerede i super form, men vil gerne have assistance til at presse sig selv en smule mere. Det bliver spændende og har for mit vedkommende fået mig til at skrive igen 🙂

Jeg overvejer i øvrigt kraftigt følgende løb:

Screenshot 2015-07-07 11.45.42

One Comment

  1. Morten said:

    Jeg ser tit på mine venner, der snakker om at løbe. De køber en masse udstyr, men kommer aldrig ud. Rigtigt mange burde tilmelde sig et løb eller få en træner bare for at finde motivationen. Den har de sjældent.

    For mig virker det også rigtigt godt at tilmelde mig et løb. Har derfor et halvmarathon om to uger 🙂

    august 14, 2016
    Reply

Smid en kommentar! Bare et eller andet ;)