Status uge 47 – Børnesygdom – Tilbage på rette spor!

Screen Shot 2015-11-17 at 13.26.15Undskyld jeg ikke lige har fået opdateret bloggen sidste uge 🙂 Hvad er undskyldningen? Sidste uge blev til en restitutionsuge, da jeg blev ramt af lidt sygdom… Jeg løb samlet 5 km og trænede kun to gange.

Alt i alt er ender sådan en uge med at være en god ting 🙂 Jeg er blevet immun for endnu en børnesygdom, Hånd-, fod- og mund syge, og jeg håber inderligt at min ben har haft godt af pausen… Det kan jeg forhåbentlig mærke, når jeg løber en tur i aften.

Marathontræningen, til marathon i marts 2016, ville jeg have startet i sidste uge…Jeg starter nu!

Min vægt er oppe på 104kg, og det begynder at blive et problem 🙂 ;), jeg skal sgu have den ned under 100 kg denne gang… for good. Det kunne være vildt hvis jeg i 2016 har flere dage, hvor jeg vejer under 100kg end dage hvor jeg vejer over 100kg 😉 Jeg sigter efter at komme ned og svinge omkring de 95 kg.

Nå, if flere undskyldninger herfra Jeg løber 45-50 min i aften, og så er jeg tilbage på rette spor…

Træningsprogram:

  • Onsdag: 30 min løbetur morgen, zone 2, ca. 60 min løb med RUNAAR aften, varierende zoner.
  • Torsdag: Krydstræning 45 – 60 min (Spinning eller svømning)
  • Fredag: Intervaller – 5 x 5 min i zone 4. Pauser af 1,5-2,5 min
  • Lørdag: Hviledag
  • Søndag: 85 min løb zone 2

Når billedet og listen ovenfor ikke passer sammen, er det blot et udtryk for at træningprogrammet på billedet vil blive tilpasset i hver uge, så jeg træner cirka hvad programmet foreslår. Jeg rykker og bytter på træningen, så jeg kan få det til at passe med, hvad jeg ellers skal nå i løbet af ugerne 🙂

Sidst jeg fulgte et træningsprogram til et marathon fulgte jeg det cirka 65-70% og jeg håber at kunne gøre det en smule bedre denne gang… men vi må se hvad min krop kan holde til 🙂

Kan du have en giga god dag

Be First to Comment

Smid en kommentar! Bare et eller andet ;)